daneshamoze

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

daneshamoze

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 289 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

3-1-مقدمه.................................................................................................................................................. 31

3-2-تاریخچه بهره­وری............................................................................................................................. 32

3-3-بهره­ وری، اهداف و تعاریف آن...................................................................................................... 34

3-4-بهره ­وری جزئی.................................................................................................................................. 36

3-5-بهره­ وری کل عوامل تولید.............................................................................................................. 37

3-6-بهره ­وری کلی..................................................................................................................................... 37

3-7-بهره ­وری و شاخص­های آن .......................................................................................................... 38

3-7-1-شاخص بهره ­وری جزیی (PFP)...................................................................................... 39

3-7-2-شاخص بهره ­وری کل (TFP)........................................................................................... 39

3-8-عوامل مؤثر بر بهره­ وری کل عوامل.............................................................................................. 40

الف) سرمایه ­گذاری خارجی............................................................................................................... 40

ب) تحقیق و توسعه............................................................................................................................ 40

ج) سیاست تجاری............................................................................................................................... 40

د) آموزش و تحصیلات....................................................................................................................... 44

ه) کارایی و دانش مدیریت................................................................................................................. 44

3-9-اندازه ­گیری بهره­ وری کل عوامل................................................................................................... 46

3-9-1-روش­ های غیر پارامتری...................................................................................................... 46

3-9-2-روش پارامتری....................................................................................................................... 46

3-9-2-1-پسماند سولو.............................................................................................................. 48

3-10-ساختار الگو..................................................................................................................................... 48

3-11-تعریف متغیرها.............................................................................................................................. 51

3-12-روش تحقیق................................................................................................................................... 51

3-13-انواع مدل­های داده­ های ترکیبی سری زمانی (پانل)............................................................ 52

3-14-آزمون ایستایی در داده ­های ترکیبی........................................................................................ 54

3-14-1-آزمون لوین و لین و چو.................................................................................................. 54

3-14-2-آزمون آیم، پسران و شین.............................................................................................. 56

3-14-3-آزمون فیشر........................................................................................................................ 58

3-15-آزمون‌های تشخیص..................................................................................................................... 59

3-15-1-آزمون چاو........................................................................................................................... 59

3-15-2-آزمون بروش- پاگان......................................................................................................... 60

3-15-3-آزمون هاسمن.................................................................................................................... 61


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ