daneshamoze

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

daneshamoze

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی دارای منابع کامل (فارسی و انگلیسی) دارای رفرنس دهی استاندارد کاملترین در سطح اینترنت گارانتی بازگشت وجه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

بخشی از متن :

سازه ی انگیزش پیشرفت تحصیلی در مدرسه به رفتارهایی که به یادگیری پیشرفت مربوط است ، اطلاق می شود (هوسن ، 1994) رویکردهای زیادی برای تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی وجود دارد ، بعضی از رویکردها به انگیزش های مربوط به موفقیت به طور عام می­پردازند . یکی از آن­ها ، رویکرد هدف­هاست. رویکرد هدف­ها براساس انگیزش های سازگارانه و ناسازگارانه پدید آمده است (ایمز،1994).

تحقیقات در این زمینه این رویکرد نشان داده است ، کودکانی که توانایی های یکسانی دارند ، در برابر مشکلات آموزشی و یادگیری ، پاسخ­های متفاوتی می­دهند ، بعضی از افراد با وجود توانایی­های سطح بالا با این دشواری­ها به گونه­ی مواجه می­شوند که به نظر می­رسد توانایی اندکی دارند و از این که تلاش­هایشان به موفقیت نمی­رسد ، ناامید می­شوند ، گاهی در قالب الگوی درماندگی آموخته شده آن را تفسیر می­کنند که ناسازگارانه است ، زیرا در مقابل رسیدن کودکان به اهداف ارزشمند و بالفعل کردن توانایی­های درونی آن­ها مانع ایجاد می کند .در مقابل ، گروهی مشکلات را به گونه ی می بینند که می توانند بر چالش هایی که بر سر راه شان هست غلبه کنند ، از مشکلات ناراحت نمی شوند ، حتی در وجودشان احساس لذت از غلبه نمودن بر چالش پدید می­آید . آن­ها توجه خود را به تغییر دادن راهبردها با حداکثر تلاش متمرکز می کنند و سطوح حل مسئله خود را غنی تر می کنند . این واکنش ها را پاسخ هایی با جهت گیری تسلط می نامند (ایمز، 1994).

پژوهشگران انگیزش پیشرفت تحصیلی را مربوط به دو طبقه از اهداف می دانند : اهداف عملکردی و اهداف یادگیری (دوئیک ،1998). دوئیک (1998) در نظریه هدف – محوری خود پیش بینی می کند ، رفتار افراد با سوگیری­های متفاوت در دست­یابی به اهداف، به ادراک آنان از توانایی­هایشان بستگی خواهد داشت.

دوئیک (1998) اشاره می­کند در اهداف عملکردی، هدف، عملکرد و کفایت است و دانش­آموزان موفقیت­ها را به عنوان ملاک کفایت خویش می دانند . در اهداف یادگیری ، هدف ، یادگیری و تسلط بر کفایت است. در این حالت افراد به دنبال هدف های دیگری هستند و در جستجوی فعالیت جدید و افزایش کفایت خود تلاش می کنند. به عبارت دیگر ، دانش آموزانی که اهداف عملکردی را مد نظر دارند ، در ابتدا علاقه مند به اکتساب ارزشیابی های مثبت از توانای هایشان هستند ، سعی می کنند تا از موارد منفی اجتناب کنند ، این افراد ترجیح می دهند ارزشیابی مثبتی در یک تکلیف آسان تر به دست آورندتا این که احتمال ارزشیابی منفی در تکلیفی مهم تر و چالش انگیزتر را بپذیرند.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی دارای منابع کامل (فارسی و انگلیسی) دارای رفرنس دهی استاندارد کاملترین در سطح اینترنت گارانتی بازگشت وجه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت.
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

بخشی از متن :

خودکارآمدی عمده ترین و اصلی ترین مکانیسم در کارکرد شناختی انسان به شمار می رود و عبارت است از باور های افراد در مورد لیاقت هایشان جهت اعمال کنترل روی حوادث موثر زندگی (بندورا، 1992). در چهار چوب نظریه خودکارآمدی بندورا چنین عنوان می شود که افراد دارای باورهای قوی در مورد توانایی های خود نسبت به افرادی که در مورد توانایی های خود تردید دارند ، در انجام تکالیف کوشش و پافشاری می کنند و در نتیجه عملکرد آن ها در انجام تکالیف بهتر است . عوامل بسیاری در شکل گیری عوامل انگیزش و شناختی نقش دارند.

باور های خودکارآمدی زمینه ی تازه ی در پژوهش های روان شناختی ایجاد کرده است. هر پژوهشی در این زمینه می تواند جنبه اکتشافی داشته باشد و به شناخت ماهیت و کنش وری آن کمک کند . از لحاظ علمی با توجه به اثرات گسترده امید با باورهای خودکار آمدی تا حدودی اهمیت چنین پژوهشی را نمایان می سازد.

خودکارآمدی ، یکی از مفاهیم مورد تاکید در نظریه های یادگیری است . خودکارآمدی (به قضاوت فرد در مورد توانایی های خود برای انجام موفقّیت آمیز یک تکلیف یا کار) گفته می شود . (وولفلک،2004) تئوری خودکار آمدی بندورا، به نقش اعتماد و اطمینان و عزت نفس فرد نسبت به توانایی هایش در انجام رفتار خواسته شده از وی تاکید دارد.(بندورا و آدامز 2002) باورهای خودکارآمدی تعیین می کند که افراد تا چه اندازه برای فعالیت خود انرژی صرف می کنند و تا چه میزان در برابر موانع مقاومت می نمایند.(پاجارس و شانک،2001) خودکارآمدی بر رفتار فرد بسیار تاثیر گذار است . به عنوان مثال ، دانش آموز دارای خودکارآمدی سطح پایین ممکن است حتی برای یک امتحان خودش را آماده نکند ، زیرا فکر می کند که هر اندازه زحمت بکشد ، فایده ای نخواهد داشت.(سانتروک2004)


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




جزوه مهندسی صنایع برنامه ریزی استراتیژیک Strategic Planning دانشگاه امیرکبیر

جزوه مهندسی صنایع برنامه ریزی استراتیژیک Strategic Planning دانشگاه امیرکبیر
دسته بندی صنایع
فرمت فایل zip
حجم فایل 31154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 577
جزوه مهندسی صنایع برنامه ریزی استراتیژیک Strategic Planning دانشگاه امیرکبیر

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

بخش اول: مروری بر مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک

بخش دوم: مشخصات الگوی کلی معماری سازمان

بخش سوم: مشخصات الگوی کلی معماری محیط سازمان

بخش چهارم: فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها

بخش پنجم: مدیریت ریسک در برنامه ریزی استراتژیک سازمان

بخش ششم: نمونه های عملی مشتمل بر استراتژی های مبتنی بر فناوری اطلاعات در سازمان ها


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه انحرافات نرخ ارز و ماندگاری تورم

مبانی نظری و پیشینه انحرافات نرخ ارز و ماندگاری تورم
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری و پیشینه انحرافات نرخ ارز و ماندگاری تورم

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

1.2 مقدمه. 10

2.2 مطالعات انجام شده خارجی 10

1.2.2مطالعات مربوط به تحلیل و بررسی نرخ ارز تعادلی و انحرافات نرخ ارز 10

2. 2. 2 مطالعات مربوط به بررسی ماندگاری تورم. 15

2. 2. 3 مطالعات مربوط به اثر متقابل نرخ ارز و متغیرهای کلان اقتصادی با تأکید برتورم. 18

2.3.2 مطالعات مربوط به بررسی ماندگاری تورم. 23

3.3.2 مطالعات مربوط به اثر متقابل نرخ ارز بر متغیرهای کلان اقتصادی با تأکید بر تورم 25

1.2 مقدمه

تورم و نرخ ارز دو متغیر مهم و اساسی در اقتصاد کلان می­ باشند، که شناخت نحوه رفتار و کنترل آن­ ها در تصمیم­ سازی­ های اقتصادی و سیاست­ گذاری­ ها از اهمیت ویژه ­ای برخوردار است. این تحقیق با بررسی ارتباط میان انحرافات نرخ ارز و ماندگاری تورم بخش وسیعی از ادبیات اقتصاد کلان را شامل شده و مطالعات بسیاری را دربرمی­ گیرد؛ مطالعات زیادی نرخ ارز تعادلی را بررسی نموده و با توجه به ویژگی­ ها و جوانب مختلف نرخ ارز تعادلی و شرایط اقتصادی کشورهایی که این متغیر در آن­ ها محاسبه شده، روش­ های متنوعی جهت تعیین آن ارائه داده ­اند. از طرف دیگر تورم و رفتار این متغیر فراوان مورد مطالعه قرار گرفته و از دیدگاه­ های متفاوت توسط مکاتب اقتصادی ارزیابی شده است. در نهایت بخش قابل توجهی از مطالعات اقتصاد بین ­الملل و اقتصادکلان نیز به ارتباط متقابل نرخ ارز، نظام ارزی و تورم می­ پردازند. در ادامه به برخی مطالعات مربوط به هریک از این سه دسته در ایران و خارج از ایران اشاره می­ شود.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار

مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
مبانی نظری و پیشینه اشتغال زنان در بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

مقدمه

2-1- مفهوم تقاضای نیروی کار............................................................13

2-2- مروری بر تئوری‏های تقاضای عامل کار.........................................15

2-2-1- تئوری‏های ایستای تقاضای عامل کار...........................................15

2-2-2- تئوری‏های پویای تقاضای عامل کار............................................22

2-3- مروری بر تئوری‏های حاکم بر بازار کار زنان..................................25

2-3-1- رویکرد نئوکلاسیک...............................................................26

2-3-2- مدل تراکم جمعیت یا ازدحام جمعیت...........................................28

2-3-3- نظریه رویکرد سرمایه انسانی..................................................32

2-3-4- مدل تقسیم مشاغل در بازار کار داخلی........................................35

2-3-5- مدل بازار کار دوگانه.............................................................37

2-3-6- انتخاب منطقی و عوامل غیرتبعیض ‏آمیز......................................38

2-4- فرصت‏ها و چالش‏های جهانی‏ شدن.................................................41

2-4-1- اشتغال و جهانی‏ شدن..............................................................41

2-4-2- جهانی ‏شدن و اشتغال زنان.......................................................44

2-5- نتیجه‏ گیری.............................................................................45


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه اخلاق و وجدان کاری

مبانی نظری و پیشینه اخلاق و وجدان کاری
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
مبانی نظری و پیشینه اخلاق و وجدان کاری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

2-1 مقدمه................................................................................................................................................................ 21

2-2 مفهوم کار......................................................................................................................................................... 21

2-2-1-1 مفهوم فلسفی کار..................................................................................................................... 22

2-2-2 مفهوم اخلاقی کار............................................................................................................................ 22

2-2-3 مفهوم اقتصادی کار.......................................................................................................................... 22

2-3 وجدان کاری..................................................................................................................................................... 23

2-3-1 وجدان کاری در قرآن....................................................................................................................... 24

2-3-2 وجدان از دیدگاه اندیشمندان اسلامی.............................................................................................. 27

2-4 ضمانت اجرای احکام وجدانی........................................................................................................................... 28

÷2-5 عدم بروز وجدان کاری به صورت یک مسأله و مشکل فراگیر سازمانی.............................................................. 30

2-5-1 عوامل تئوریک و روانی عدم وجدان کار در میان مسلمین................................................................ 31

2-6 مفاهیم مشابه یا مرتبط با وجدان کاری.................................................................................................................. 32

2-6-1 وجدان کاری و انضباط..................................................................................................................... 32

2-6-2 وجدان کاری و روحیه...................................................................................................................... 33

2-6-3 وجدان کاری و کارایی..................................................................................................................... 33

2-6-4 وجدان کاری و انگیزش.................................................................................................................... 33

2-6-5 وجدان کاری و تعهد........................................................................................................................ 33

2-6-6 عوامل مؤثر بر وجدان کاری............................................................................................................. 34

2-7 عوامل روانی در وجدان کاری........................................................................................................................... 34

2-8 وجدان کار و بهره وری..................................................................................................................................... 36

2-9 تعهد و وجدان کاری......................................................................................................................................... 39

2-10 اخلاقیات........................................................................................................................................................... 41

2-10-1 اخلاق کار (رفتار اخلاقی در سازمان).............................................................................................. 42

2-10-2 اخلاق در غرب................................................................................................................................. 44

2-11 پیشینه موضوع................................................................................................................................................... 45

2-11-1 پیشینه مطالعات خارجی..................................................................................................................... 45

2-11-2 پیشینه مطالعات داخلی...................................................................................................................... 45

2-12 نتیجه گیری....................................................................................................................................................... 49


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه اثرات آزادسازی مالی و تجاری بر توسعه مالی

مبانی نظری و پیشینه اثرات آزادسازی مالی و تجاری بر توسعه مالی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 101 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
مبانی نظری و پیشینه اثرات آزادسازی مالی و تجاری بر توسعه مالی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

مقدمه......................................................................................................................................................................................................9

2-1 بازارهای مالی و انواع آن ..............................................................................................................................................................12

2-1-1 بازار پول ..................................................................................................................................................................................12

2-1-2 بازار سرمایه...............................................................................................................................................................................13

2-1-3 ویژگی­های یک سیستم مالی کارا...............................................................................................................................................13

2-1-4 وظایف اولیه سیستم مالی..........................................................................................................................................................14

2-1-4-1 کسب اطلاعات درباره سرمایه­گذاری و تخصیص سرمایه.....................................................................................................16

2-1-4-2 نظارت نزدیک بر مدیران و اعمال کنترل بر شرکت­ها...........................................................................................................15

2-1-4-3 سهولت بخشیدن مبادله، متنوع سازی و مدیریت ریسک.......................................................................................................15

2-1-4-4 تجهیز و تحریک بخشیدن پس­اندازها...................................................................................................................................16

2-1-4-5 تسهیل مبادله کالاها، خدمات و قراردادها.............................................................................................................................17

عوامل موثر بر افزایش کارآمدی بازارهای مالی...................................................................................................................................17

2-2-1 فراهم نمودن شرایط حقوقی جهت جذب سرمایه گذاران خارجی............................................................................................17

2-2-2 تنوع بخشیدن به ابزارهای مالی...................................................................................................................................................18

2-2-3 بهبود سیستم اطلاعاتی...............................................................................................................................................................18

2-2-4 وجود نهادهای مالی موثر بر کارایی عملکرد بازار مالی..............................................................................................................18

2-2 توسعه مالی......................................................................................................................................................................................20

2-3-1 توسعه بخش بانکی.....................................................................................................................................................................21

2-3-2 توسعه بخش مالی غیر بانکی......................................................................................................................................................21

2-3-3 توسعه بخش پولی و سیاست­گذاری پولی..................................................................................................................................21

2-3-4 مقررات و نظارت بانکی.............................................................................................................................................................21

2-3-5 باز بودن بخش مالی....................................................................................................................................................................22

2-3-5-1 آزادسازی به منظور پیشبرد اصلاحات نهادی.........................................................................................................................22

2-3-5-2 آزادسازی بازارهای مالی........................................................................................................................................................25

2-3-5-3 گشودن بازار کالا به روی محصولات خارجی.......................................................................................................................24

2-3-5-4 مشکلات و محدودیت­های پیش روی صادرات....................................................................................................................25

2-3-6 محیط نهادی...............................................................................................................................................................................26

2-3-6-1 مولفه­های اصلاحات نهادی...................................................................................................................................................27

2-3-6-1-1 حقوق مالکیت...................................................................................................................................................................27

2-3-6-1-2 نظام قانونی........................................................................................................................................................................27

2-3-6-1-3 فساد..................................................................................................................................................................................28

2-3-6-1-4 کیفیت اطلاعات مالی........................................................................................................................................................28

2-3-6-1-5 حاکمیت شرکتی................................................................................................................................................................29

2-3-6-1-6 مقررات و نظارت کامل و احتیاطی بر نظام بانکی.............................................................................................................29

2-3 شاخص­های توسعه مالی................................................................................................................................................................30

2-4-1 شاخص­های توسعه مالی در بخش بانکی...................................................................................................................................30

2-4-2 شاخص­های توسعه مالی در بخش غیر بانکی............................................................................................................................31

2-4-3 شاخص­های توسعه پولی و کیفیت سیاست­گذاری پولی...........................................................................................................32

2-4 معیارهای آزادسازی تجاری و مالی.................................................................................................................................................33

2-5-1معیارهای آزادسازی تجاری.........................................................................................................................................................33

2-5-2 معیارهای آزادسازی مالی...........................................................................................................................................................36

2-5 باز بودن مالی، تجاری و توسعه مالی و سازو کارهای تاثیرگذاری آزادسازی تجاری و مالی بر توسعه مالی..................................37

2-6-1 باز بودن مالی، تجاری و توسعه مالی..........................................................................................................................................37

2-6-2 سازو کارهای تاثیر گذاری آزادسازی تجاری و مالی بر توسعه مالی.........................................................................................37

2-6 پیشینه تحقیق..................................................................................................................................................................................38

2-7-1 مطالعات خارجی.......................................................................................................................................................................38

2-7-2 مطالعات داخلی..........................................................................................................................................................................45

2-8 نتیجه­گیری.......................................................................................................................................................................................45


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 289 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مبانی نظری و پیشینه اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

3-1-مقدمه.................................................................................................................................................. 31

3-2-تاریخچه بهره­وری............................................................................................................................. 32

3-3-بهره­ وری، اهداف و تعاریف آن...................................................................................................... 34

3-4-بهره ­وری جزئی.................................................................................................................................. 36

3-5-بهره­ وری کل عوامل تولید.............................................................................................................. 37

3-6-بهره ­وری کلی..................................................................................................................................... 37

3-7-بهره ­وری و شاخص­های آن .......................................................................................................... 38

3-7-1-شاخص بهره ­وری جزیی (PFP)...................................................................................... 39

3-7-2-شاخص بهره ­وری کل (TFP)........................................................................................... 39

3-8-عوامل مؤثر بر بهره­ وری کل عوامل.............................................................................................. 40

الف) سرمایه ­گذاری خارجی............................................................................................................... 40

ب) تحقیق و توسعه............................................................................................................................ 40

ج) سیاست تجاری............................................................................................................................... 40

د) آموزش و تحصیلات....................................................................................................................... 44

ه) کارایی و دانش مدیریت................................................................................................................. 44

3-9-اندازه ­گیری بهره­ وری کل عوامل................................................................................................... 46

3-9-1-روش­ های غیر پارامتری...................................................................................................... 46

3-9-2-روش پارامتری....................................................................................................................... 46

3-9-2-1-پسماند سولو.............................................................................................................. 48

3-10-ساختار الگو..................................................................................................................................... 48

3-11-تعریف متغیرها.............................................................................................................................. 51

3-12-روش تحقیق................................................................................................................................... 51

3-13-انواع مدل­های داده­ های ترکیبی سری زمانی (پانل)............................................................ 52

3-14-آزمون ایستایی در داده ­های ترکیبی........................................................................................ 54

3-14-1-آزمون لوین و لین و چو.................................................................................................. 54

3-14-2-آزمون آیم، پسران و شین.............................................................................................. 56

3-14-3-آزمون فیشر........................................................................................................................ 58

3-15-آزمون‌های تشخیص..................................................................................................................... 59

3-15-1-آزمون چاو........................................................................................................................... 59

3-15-2-آزمون بروش- پاگان......................................................................................................... 60

3-15-3-آزمون هاسمن.................................................................................................................... 61


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ